Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Who the hell is Mister Spaghetti?
Heel simpel! Een spaghetti only restaurant waar alles draait rond SPAGHETTI! Bij ons vind je tasty en out of the box spaghetti’s, geen klassieke Italiaanse spaghettisfeer dus. Wel een warme, gezellige en ongedwongen sfeer, waar je kan kiezen uit talloze soorten spaghetti. EN dat ondertussen in zes restaurants.
Mister Spaghetti groeit. Met 6 vestigingen, een digital-first HQ en ambitieuze plannen voor de toekomst, zetten we volop in op een professionele, strakke en slimme financiële backbone. Wij zoeken een deadline-vriendelijke, bliksemsnelle boekhoudkundige duizendpoot die onze HQ backoffice naar een hoger niveau tilt.
Een Junior Finance Genius die denkt, doet, controleert én vooruitgaat.
Je bent een boekhoudkundig profiel met meer dan alleen kennis van debet en credit.
Je bent iemand die:
tempo aankan
strakke deadlines gewoon is
maand na maand BTW-aangiftes indiende (of zin heeft om dit te leren)
dossiers van KMO’s beheerde
facturen inboekt zonder fouten
kasverschillen herkent vanop 20 meter
anomalieën opmerkt voordat iemand anders ze ziet
graag structuur brengt in financiële chaos
en die kan multitasken als geen ander
Je komt idealiter uit een boekhoudkantoor (1+ jaar ervaring), liefst met KMO-portefeuilles.
Inboeken van aankoopfacturen & verkoopfacturen
Controleren en klaarzetten van kasboeken
Maandelijkse BTW-aangiftes
Reconciliaties en controles op rekeningen
Opvolgen van openstaande klanten en leveranciers
Aanleveren van correcte financiële data
Mee toezien op een foutloze boekhoudkundige flow tussen tools
Inconsistente omzetstromen detecteren
Controleren van kasdata, correcties, omzetflows
Rapportering voorbereiden voor het management
Mee analyseren van financiële KPI’s
HR-administratie ondersteunen (contracten, documenten, instroom)
Informatie correct koppelen tussen de verschillende software systemen
Backoffice dossiers beheren en structureren
Digitale workflows optimaliseren
Idealiter min. 1 jaar ervaring in een boekhoudkantoor
Ervaring met KMO-dossiers is een sterke plus
Zéér goede kennis van boekhoudsoftware (Exact online,, …)
Nauwkeurigheid & discipline
Omgaan met soms strakke deadlines en het geeft je nog eens energie ook
Analytisch vermogen & logisch inzicht
Zelfstandigheid + ownership
Maturiteit in communicatie
Een rol waar je écht impact hebt op een groeiende KMO
Een moderne, digitale en creatieve werkplek
Warm HQ-team met respect, humor en veel authenticiteit
Autonomie om dingen juist te doen
Professionele groei in finance + backoffice
Stabiliteit en een job waar je werk ertoe doet
Supercoole, superleuke en toffe collega's ... uiteraard ;)
2 teambuildings per jaar met alle vestigingen samen die jij zelf mag organiseren samen met je collega's. ;)
Betrokkenheid in ontwikkelen van het beleid naar de toekomst
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Maaltijdcheques van 8 EUR/dag
20% korting in al onze vestigingen om met je +1 te komen eten
Mogelijkheid tot bijscholing
Mogelijkheid tot doorgroei omwille van ons bedrijf in expansie
Mogelijkheid om out-of-the-box te denken en nieuwe pistes te bewandelen. Wij staan open voor coole, vernieuwende ideeën.
Ben jij een boekhoudkundig genie dat graag overzicht bewaart, fouten spot en deadlines de baas kan?
Dan ben jij misschien de kaas op onze spaghetti.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier